20 Şubat 2014 Perşembe

Yeni aldığım kitaplarım

Bu ara bi kitap okuma isteği oluştu bende biraz kitap bakıyım dedim hemen kitap yurdu nagirdim e anne olunca insan çoğuna doğru davranabilmenin yöntemlerini arıyor hal böyle olunca çocuk piskolojisi ile ilgili kitap almaya karar verdim hızımı alamadım 4 kitap birden aldım genelde bir ktabı almadan önce onla ilgili araştırma yapardım ama bu kitaplarlailgili hiçbir araştırma,yapmadım hiçbir bilgimde yok öyle hemen alı verdim nedense neyse okuyup anlıycam nede olsa kitabın fazlası olmaz. İşte kitaplarım okumak için sabırsızlanıyorum :)

3 yorum:

  1. merhaba blogunuz yenı sanırım benımde blogum yenı takıp eder ve yorumlarını önerılerını yazarsan sevınırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cemre hanım çok yeni ziyaretiniz için çok teşekkürler bende sizi takip ederim tabiki :)

      Sil
  2. ziyaretiniz için çok teşekkür ederim selda hanım çok memnun oldum bende gelicem :D

    YanıtlaSil