28 Şubat 2014 Cuma

Kutlama hediyelikleri




Merhabalar herkese merhaba yeni boğuma bakalım neler yapıyormuşum ben bu ara , birkaç bebek şekeri siparişim vardı onları bitirmeye çalıştım sonunda bitti bir işi bitirmenin huzurunu yaşıyorum şuan.İşte yaptığım bebek şekerleri





Bu bebek şekerini hoş geldin bebek mevlitinde dağıtılmak üzere hazırladım






Bunu da minik seda nın doğım gününde dağıtmak için magnet olarak hazırladım ,şimdi bitirdiğim bu kadar önceden yaptığım bebek şekerleri, magnetler var onların fotoğraflarını da paylaşıcam inşallah bu arada ilgilenenler sipariş için bana mail atabilirsiniz.. tozpembeindunyasi@gmail.com   adresinden bana ulaşabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Çok tatlı bunlar ozellikle en bastaki bayıldım ona :) Bana da beklerim...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim Merve hanım sana da gelirim tabii ki :)

    YanıtlaSil