21 Şubat 2014 Cuma

Merhaba blogger halkı :)

Merhaba blogger halkı blog yazarlarının arasına yeni katılıyorum bu ilk postum sürekli blog okuyorum ama blog yazmıyordum artık bende yazmaya karar verdim.
Kendimi tanıtıyım ben  Toz Pembe bu ismi seçmemin sebebi de tahmin edebileceğiniz gibi pembe rengini çok sevdiğimdendir diğer sevdiğim bir renk de beyaz, ben evli 1 çocuk annesiyim İstanbul da yaşıyorum aslen Rizeliyim eşimde Rizelidir yani Rizeyi çok seviyoruz kiama  İstanbul'u da çok seviyorum eşimin işi dolayısıyla İstanbul'a taşındık çok şükür burada çok mutluyum bir şikayetim yok , el sanatları ile uğraşmayı seviyorum ahşap boyama ,ev tekstili , kesip biçme dikme adına işler yani birde mutfak işlerini severim zevk le yaparım, temizlik işlerini pek sevmem temiz olmayı sevdiğim için mecburen yaparım , her bayan gibi alış veriş yapmaya bayılırım alış verişimin çoğunu internetten yapıyorum dışarda çok az alış veriş yaparım ve gezmeyi severim yani dışarı çıkma olsun da neresi olursa olsun ev gezmelerini  çok sevmem ara sıra eş dostun gönlünü yapmak için giderim yani mecburi olunca, keyfi gezmeleri dışarda yaparım. Şimdide artık bloggerdeyim bundan sonra yazmayı düşünüyorum umarım burada yalnız bırakmazsınız beni bir hoş geldin e gelirsiniz dimi yani yan daireye yeni bir komşu taşındı  bakın size çilekli turta bile ikram edebilirim ay komşu nasıl yapmışsın bunu denir ya o yüzden   yapılışıyla ikram ediyorum :) 
  şaka bir yana bu arada yanlış anlaşılmasın o turtayı ben yapmadım netten bir resimdir ama bir gün denemeyi de düşünmüyor diliyim yani yaparsam onu da paylaşırım   blogger komşuları edinme dileğiyle diyorum şimdilik hoşça kalın... :)

8 yorum:

  1. Aramıza hoş geldin, yeni yazılarını bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hoş bulduk Ziyaretiniz için çok teşekkürler. :))

      Sil
  2. Merhabalar,
    Sayfama yaptığınız nazik ziyaretiniz için çok teşekkür ediyorum. Hemen iadeyi ziyarete geldim :)) Sayfanız hayırlı uğurlu olsun. Bir şey dikkatimi çekti. Sizi takip edeceğimiz kısmı göremedim sayfada ??? eklerseniz ben de sizi takibe alırım seve seve :)))
    Görüşmek üzere, sevgiler İzmir'den :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İade i ziyaretiniz için çok teşekkür ederim çok naziksiniz ,haklısınız izleyici butonunu açmayı unutmuşum ama hallettim şimdi izlemeye alabilirsiniz .. :))

      Sil
    2. geldim, izlemeye aldım :))
      sevgilerimi de bıraktımmmmmm :))

      Sil
  3. merhabalar:) blogunuz hayırlı olsun bizde yeni açtık sizi takip etmek istedik ama izleyici bölümü kapalı:/ siz de bizi takip eder değerli yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirizz:)) kolay gelsiinn:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazik ziyaretiniz için çok teşekkür ederim, tatbiki bende bloğunuza iade i ziyarete gelip memnuniyetle izlemeye alırım izleme butonunu ekledim izlemeye alabilir siniz :))

      Sil
  4. Merhabalar,
    Bloğunuz hayırlı olsun. Artık ben de takipçinizim. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil